lørdag 5. april 2014

1.4 Yset til Svartsjøen

Depotet kom med posten i halv to tiden i dag. Ca. 23 nye kilo, samt litt frukt, gulrøtter og brød som jeg har kjøpt selv. Første gang et depot kommer til et sted med en butikk. Hadde jeg tenkt litt lenger kunne jeg jo kjøpt en del av maten selv her, i stedet for å få det sendt. Menmen, kan ikke alltid være så lur. 

Det tar alltid litt tid å organisere og fikse når jeg får nytt depot, det gjorde det i dag også. Klokken ble nesten fire før vi kom oss av gårde. 

Var så heldige (den begynner nesten å bli oppbrukt, for vi er ganske ofte "så heldige") å få låne jakthytta til en som jobbet på Statoilstasjonen. Superhyggelig fyr, som kun krevde at jeg skrev i hytteboka som takk for lånet. Det er visst flere NPL'ere som har vært innom her også. Heldige var de, og heldig var jeg. Eller vi, Wilma setter minst like stor pris på hyttelivet som meg 😜 

Må smile litt for så hyggelige og hjelpsomme folk

Det var ikke lange stubben opp til hytta, men det holdt i dag. Etter to hviledager skulle en tro det var fullt av futt i kroppen, men den gang ei. Er litt småslapp, har vondt i hodet og heller labert humør. Tar tidlig kvelden, og satser på at det er bedre i morgen. 

Turens første real til middag

Ca. 11 km

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar