mandag 31. mars 2014

31.3 Hviledag på Yset

 
Etter frokosten pakket jeg sammen tingene mine og gikk ned igjen til Yset. Depotet hadde ikke kommet da jeg kom til Yset på lørdag, så jeg håpet og satset litt på at det skulle komme i dag. Kom ikke noe i dag heller. Så da blir det nok en hviledag. Og spisedag. Gikk bort på butikken og kjøpte mer smågodt og masse frukt. Savner frukt på tur. Nå er vi igjen i leiligheten til Anne-Mari og Kai, alene. Utrolig snilt av dem å låne oss leiligheten, selv når de ikke er her. Igjen, tusen takk! :)
 

2 kommentarer:

  1. Ser ut som en herlig tur! Er det Jamthund du går med?? Tipper at magasinet "elghunden" kjøper an annonse av deg. Bra reklame for rasen :-). Hilsen ei med 2 store og 9 små jamthunder på 5 uker hjemme akkurat nå :-). Janne

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann! Takk for tipset, det skal jeg sjekke nærmere. Det er en Jamthund ja. Litt for stor ift hva hun skal være, men hun er jo fortsatt en flott turkammerat! 😊 med 9 små på 5 uker tenker jeg du har litt å holde styr på om dagen :p

      Slett