tirsdag 25. mars 2014

25.3 Reinheim til Kongsvold Fjellstue


Gikk fra Reinheim til strålende sol og null vind. Skulle tro det var påske, for solen varmer godt allerede. Kunne gå i bare ulltrøya fra start, sjelden vare hittil. Ifølge værmeldingene kan det hende det at det blir mer av det framover. Helt greit for meg! 😎


Turen ned til Kongsvold gikk lett. Det er bare 16 km og stor sett flatt eller nedover. Bestemte oss likevel for å ta en natt her før vi går videre. Wilma la seg godt tilrette i solveggen med en gang vi kom hit, så det var ikke store diskusjonen 😉 

For min del fristet det mest å gå videre i det fine været, men jeg var allerede begynt å bli solbrent i ansiktet da vi kom hit, og jeg har en del som må fikses ift neste depot. Har lagt om ruta litt, så er avhengig av signaler så jeg får pratet med de der hjemme om ting som må fikses. Og jeg må finne et sted jeg kan få tak i neste depot.. Ser ikke ut til at det er store utvalget av campingplasser eller liknende i Orkdalen, så vi får se hvordan det går. Om noen som leser dette bor i/kjenner noen som bor i Yset/Kvikne, er det bare å ringe meg  i løpet av kvelden! 😛

Det er veldig koselig her på Kongsvold. Gamle sjarmerende bygninger, god mat, og ikke minst veldig hyggelige folk som driver det! Fikk god hjelp av Knut til å finne et sted for depot i Kvikne. Tusen takk! 😊


16 km

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar