onsdag 5. mars 2014

4.3 Hviledag på Uggen

Emilie kom med toget fra Bergen til Ustaoset i elleve tiden i dag, mens Adrian tok toget tilbake til Bergen på ettermiddagen. Det har vært topp med selskap over vidda, nå blir det bra med en hviledag (som jeg er redd blir til to) på Uggen med selskap av Emilie 😊 

Dagen har gått med til å tørke litt utstyr, se på ruta framover, lade ting, prate med mamma og pappa, vaske ullundertøy, spise og slappe av. 

Helt greit med en dag uten skisko på beina, samtidig som jeg er positivt overrasket over hvor bra det har gått med føttene hittil. Jeg får vanligvis gnagsår av ingenting, og regnet derfor med noen greie gnagsår nå når jeg har nye skisko (vet, dumt å ikke gå de inn før turen, men fikk de rett før jeg dro og det kunne ikke bli stor verre enn av de gamle skiskoene). Det er imidlertid ikke verre enn en blemme på hver hel, så jeg er strålende fornøyd 😛 

Brenneren har vært dagen grublis. Må jo ha en brenner! Planen er å ta en tur til Geilo i morgen og få tak i en ny, så får vi satse på at det blir bedre. 

Har funnet ut av hvordan jeg kan overføre bilder fra kameraet til mobilen, så da blir det kanskje litt morsommere oppdateringer utover 😊

Wilma fant seg godt til rette i sengen til Molly

Peiskos:)

Tørking av ullundertøy





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar