mandag 28. april 2014

26.4 Gierkejavarie til Urddalsvatnet


Da jeg la meg i går føltes det ut som om leggene brant. Er så solbrent! Og skuldrene og nesa er ikke så mye bedre. Men sånn går det når man ikke er så nøye med solkremen. 

Mamma har skrevet små beskjeder på noen av frokostene. Denne passet godt i dag; "ha en strålende dag". Det det ble så absolutt! 

Har gått noen høydemeter i dag, da det har vært en del opp og ned, men det har gått helt fint. Det ble en kort etappe i dag også. Får muligens selskap av en kompis til uka, og da er det ikke noe poeng at jeg er halvveis inn i er nytt fjellområde. Litt vanskelig å møtes da. Så vi koser oss heller maks i det fine været, med lange lunsjer, en topptur her og der og lange ettermiddager med avslapning i sola. Helt greit :p Tok oss en liten topptur i dag også. Kom opp på 874 moh, med andre ord ikke en veldig høy topp, men likevel flott utsikt.

Møtte på to små reinsdyrflokker da vi gikk i dag forresten. Til vår fortvilelse. Wilma ville jage dem, men fikk ikke lov. Jeg holdt på å få hånden røsket av (kjentes det ut som) og ønsket meg en rolig hund, men fikk det ikke. Så etter det begynte jeg å prate litt høyere med meg selv og Wilma, så jeg skremte vekk eventuelle andre dyr som var foran oss :p

Så over Wilma på kvelden. Klippet klørne hennes, så på potene og kjente litt på resten av kroppen hennes. Ser ut til at alt er i skjønneste orden med tuppa :)

Kos i campen:

Ca. 13,5 km

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar