mandag 28. april 2014

21.4 Bringsåsen til Lakavatnet

Humøret var litt bedre da jeg våknet i dag, og Wilma og jeg var enige om at det var på tide å fortsette. Pakket pulken og vasket etter oss (igjen), før vi gikk videre litt over kl 9. 

Fulgte oppkjørt løype, dvs. scooterspor, et godt stykke. Mot slutten fant vi våre egne spor. Det ble tungt for Wilma, som datt gjennom snøen, så da tok jeg kløven hennes, noe hun syntes var helt grei arbeidsfordeling :p 

En liten larve krysset vår vei


Utover dagen meldte migrenen sin ankomst, og jeg måtte bare slå leir og komme meg "til sengs". Fikk satt opp teltet og ordnet det jeg måtte, før jeg ble helt slått ut. Rart hvordan man klarer å holde det gående så lenge en må, men når en er ferdig med det en må, så sier det stopp med en gang. Fikk i meg smertestillende før jeg sovnet. Sov tre timer, og da jeg våknet var jeg så fornuftig at jeg klarte å få i meg en porsjon real turmat. Viktig for morgendagen. La meg til å sove igjen så fort jeg kunne etter det. 

En liten kosestund mens jeg ventet på maten min. Hun fortjener litt kos på slutten av dagen som takk for velviljen/hjelpen med å bære kløv/selskapet osv. :p

Ca. 19 km

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar