lørdag 5. april 2014

2.4 Svartsjøen til Rundflobua

Takk for lånet av hytta! :) 

Formen er ikke noe bedre i dag. Våknet i natt og var varm og kald om hverandre. Etter noen timers gåing, var det lite motivasjon for å fortsette da vi kom til ei lita bu, åpen for allmennheten. Kom oss i det minst litt inn i Forollhogna nasjonalpark i dag.


Kul utedo! :p

Planen var å gå inn og spise lunsj nr. 2. Visst jo allerede da jeg satt meg ned, at det ikke kom til å bli noe mer gåing i dag. Wilma var helt enig. Hun fant seg godt tilrette i hundesengen ved ovnen, fra det øyeblikket hun tråkket over dørstokken. 

Må få med to ting fra dagen i dag da. Den ene er at vi så gudene veit hvor mange ryper i en flokk. Hadde ikke sjans til å telle dem, men at det var 20-30 stykker er jeg ikke i tvil om. Hadde Cora vært med da, tror jeg det hadde kokt litt i hodet selv på den så veldresserte frøkna :p Den andre tingen er at vi så ferske jervespor. Første gang vi har sett så ferske spor, så det var litt moro. 

Jeg zoomet visst litt i meste laget, men det er jervsporene jeg prøvde å ta bilde av i hvertfall

Ca. 19 km

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar