torsdag 29. mai 2014

29.5 Stuck i Svolvær

For en NPL'er som har vært på tur i tre måneder, går dagene litt i ett med hverandre. Onsdag eller søndag - who cares? Vel, I care. I dag i hvertfall, for i dag er det kristihimmelfart, og så godt som alt er stengt. Jeg hadde tenkt over det på forhånd, men det var først når jeg fant ut at neste butikk er i Lødingen, ca. 5-6 (?) mil videre, og neste postkontor er der jeg har tenkt til å sende post til, at jeg skjønte at jeg burde ha gjort noe aktivt i går. Som f.eks. å sende de to pakkene jeg skal sende; en med hundefôr til Bjerkvik og en med overflødige ting hjem. Planen var å rusle til neste postkontor, men å ta med det jeg tipper blir 6-7 kg med unødvendige ting, blir for dumt. Sekken er tung nok som det er.

Så i dag har Wilma og jeg hengt i Svolvær. Ikke det verste som kunne skjedd oss. Det har vært knallvær i hele dag. Jeg har blitt solbrent.... Forrige gang jeg ble solbrent merket jeg det fortsatt tre uker senere, lurer på hvor lang tid det tar før det ordner seg nå.



Med en ekstra dag i Svolvær har jeg i det minste fått oppdatert bloggen. Og vasket undertøyet mitt :p Ekke så gæli' at det ikke er godt for noe!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar