torsdag 15. mai 2014

15.5 Fortsatt pause i Lønsdal

Nok en rolig dag i Lønsdal. Planen er å ta toget til Bodø i morgen. 

Når vi fortsetter turen etter endt besøk og Sophie er kommet (som blir tirsdag neste uke), er ski og pulk byttet ut med sko og sekk. Og det må jeg ærlig innrømme at jeg gleder meg himmelhøyt til! Er rett og slett skikkelig lei vinter, (råtten) snø, ski og pulk nå, så det skal bli en fryd å ta sekken på ryggen og traske av gårde! Også innover Lofoten a gitt, må jo bare bli bra!! 😁

Jo, også har jeg jo bursdag i dag. Hadde planer om en topptur for å feire, men med regn og vind fristet det lite. Solen tittet imidlertid såvidt fram på formiddagen, så da benyttet jeg sjansen til å komme meg ut en tur. Tenkte at dette kanskje er den eneste gangen jeg får mulighet til å lage en snømann på bursdagen min. Så da gjorde jeg det! Også lagde jeg bursdagskrone til meg selv 😜



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar