torsdag 29. mai 2014

17.-19.5 Bodø med mamsen og papsen

17. mai ble startet med en tur på Keiservarden i Bodø. Fin tur, med flott utsikt fra toppen. 



Har to foreldre som er så kule at de kommer og besøker Wilma og meg enda en gang, på vår ferd opp vårt langstrakte land. Denne gangen møttes vi i Bodø på selveste grunnlovsdagen. Det ble ikke bunad og dress på oss, men en koselig dag i Bodø sentrum, med is og god mat. 

Søndagen satt vi oss i vår flotte leiebil fra Rent a wreck, og kjørte til Saltstraumen. 


Gikk en liten tur i området først, før vi satt oss ved elvebredden og grillet, mens vi ventet på at strømmen skulle vokse seg stor og strek. Grillpølser med stekt løk og ketchup på var digg! Og strømmen kul! Det er faktisk verdens største malstrøm, i lille Norge. Tenk det! 





Ellers gikk det mye i god mat resten av dagen 😜

Mandagen fikset vi litt diverse for meg. Kjøpte blant annet en fiskestang. Jeg kan ikke huske å ha fisket siden jeg var 7 år, men har planer om å spise en del fisk til middag framover, så vi får håpe jeg husker hvordan det gjøres :p

Avsluttet helgebesøket med middag på Cafe du verden. Jeg spiste sushi igjen, og det var deilig!


Har hatt noen kjempekoselige dager sammen igjen. Alltid kjekt med besøk :) 

I morgen kommer Sophie og skal være med oss å gå innover Lofoten. Det blir så kjekt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar