tirsdag 10. juni 2014

6.6 Soløy til Løksebotn til Andørja

Gikk en tur anbefalt av han som driver Soløy camping på morgenen. Lett og fint terreng, og fin start på dagen :) 




Veldig varmt i dag, så jeg var litt misunnelig på Wilma som fikk ligge og chille i buret med vinden i pelsen. Hun ble imidlertid litt misunnelig på meg da jeg stoppet på Sjøvegan camping og kjøpte meg en is 😎



Fortsatte videre til Løksebotn etterhvert. Møtte på to hyggelige syklister på en bakketopp. De syntes det var sprekt at Wilma og jeg går/sykler Norge på langs, og lurte på om de ikke kunne få tipse lokalavisen om at vi var i området :p

Fant et sted å sette fra meg sykkelen og hengeren for helgen i Løksebotn. Mens jeg sto der og pakket om ting, var det en som stoppet og var litt nysgjerrig på Wilma og meg - han hadde kjørt forbi oss tidligere på dagen. Litt flaks at han lurte på det, for vi fikk låne kart over Andørja av han da jeg fortalte at vi skal utover dit i helgen. Møter så mange snille folk altså! :)

Litt etter kom det to stykker fra lokalavisa for å intervjue meg og Wilma. Det ble intervjuer til både det ene og det andre, samt noen bilder og litt film. Jeg er ikke sånn superfan av kameraer og bli filmet og sånt, men det gikk nå greit. Folka var hyggelige, og det blir jo litt arti og se hva som kommer ut av det. 

Sa akkurat ha det til de fra avisen, da Rudi kom. Slag tingene mine og Wilma bak i bilen, og kjørte ut til Andørja. Det ble litt sent før vi kom fram, så fant oss et sted å campe like ved veien. Jeg har vært litt misunnelig på de jeg har syklet for i som har grillet i det siste, så nå var det endelig min tur også. Grillmat er og blir digg! 😊

Ca. 26 km på sykkel 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar