lørdag 28. juni 2014

27.6 Litt forbi Rafsbotn til litt før Skaidi

Har hatt en flott sykkeldag! Hvorfor? Har syklet på fjellet. Det er fint ved havet, men jeg trives best på fjellet. Frisk luft og flott utsikt! :D


Det har vært veldig mye rein på veien i dag (bokstavelig talt på veien), så Wilma har ligget i buret nesten hele tiden. Av 56,5 km har hun vært med å gå 9 km, men hun var ganske fornøyd da vi la oss i teltet i dag likevel. Ligger ikke akkurat å slapper av i buret, når det er rein rundt på alle kanter. Blir litt overraska over at hun ikke blir hes, sånn som hun klynker og uler og bjeffer.  


Har blødd neseblod to ganger i dag. En liten forkjølelse har skylda for den ene gangen, den andre gangen var Wilma den utløsende faktoren. Jeg hadde lagt meg til å sove, men Wilma ville kose, så da dultet hun til meg med snuten sånn som hun alltid gjør når hun skal kose (eller kose mer). Denne gangen dulta hun til nesa mi, litt vel hardt, så da endte det med neseblod. 

Har spist det jeg hadde tilgjengelig av mat i kveld. Tomatsuppe til middag, og etter det gikk det i brød, flatbrød og epler. Sulten! :p

56,5 km

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar