torsdag 26. juni 2014

25.6 Talvik til litt forbi Rafsbotn

Rett før vi skulle sykle videre kom disse og nesten tråkket med teltet..

Fint sykkelvær. Har kunnet sykle i bare ulltrøya, lenge siden sist. Wilma virker litt sliten. Blir bra med en hviledag i morgen. For oss begge. Jeg kjenner det i låra etter 9 dager på sykkelen med gjennomsnittlig 4,4 mil per dag. Det er jo ikke særlig langt, men med Wilma og bagasjen på slep tar det på. 


Lucky bastard :p 

Stoppet i Alta for å handle og hente kart i dag. Mamma sendte kart oppover for en stund siden. De var imidlertid ikke å finne på posten, så hvor de er i verden er ikke godt å vite. Kjekt at vi ikke skal ut og gå på Finnmarksvidda et par uker likevel da. Handleturen ble bra likevel, kart eller ei. 

Nordkapp 229; we'er getting closer! 

Tok noen kilometer til og et par hundre høydemeter, før jeg fant jeg endelig kunne begynne på middagen. Skrubbsulten! 

I dag ble det taco til middag, cola attåt og Statoil-boller til dessert! 😁 Taco smakte himmelsk, etter nesten fem måneder med så godt som igjen friske grønnsaker. Og boller har jeg jo cravet i lange tider. Lurer på om det er noe som heter førstegrads, evt. andregrads forspisning? Det er en diagnose som hadde passet meg ypperlig i kveld i så fall :p


49 km

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar