lørdag 28. juni 2014

28.6 Litt før Skaidi til Smørfjord

Våknet til skyfri himmel i dag. Kunne sykle i shorts fra morgenen av :D Herlig!! Kom oss tidlig av gårde, da jeg våknet tidlig i dag. La meg til å sove klokka åtte i går, så det var kanskje ikke så rart. En del av luksusen med å være på tur er imidlertid å kunne legge seg når en trøtt, og ikke når klokka sier at det er leggetid. 

Har hatt nok en flott dag på sykkelen på fjellet. Kosa meg sånn! 

Wilma har igjen tilbrakt mye tid i buret. Fortsatt mye rein. Da jeg svingte av E6 tenkte jeg at det kanskje kom til å bli mindre rein. Møtte på en i Olderfjord som dessverre kunne fortelle at det er fra nå det virkelig kommer til å være mye rein langs veien. Flott..  

Som sagt svingte vi av E6 i dag. Det vil si at vi nå er på E69, som ender på Nordkapp. Har igjen under 9 mil til Honningsvåg, og under 12 mil til Nordkapp (syklet litt forbi skiltet under).


Enden på vårt lille eventyr nærmer seg med stormskritt. Det har ikke helt gått opp for meg ennå, og gjør det vel heller ikke før jeg står på Nordkapp. Kanskje heller ikke før jeg står hjemme i gårdsplassen. Vi får se. De siste dagene skal nytes til det fulle uansett! 




Murmeldyr :p

40 km

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar