torsdag 26. juni 2014

24.6 Langfjordbotn til Talvik

Mye rein langs veien i dag også. Wilma har vært rimelig gira til tider. Hadde vært topp om hun dro som hun gjør nå, da vi gikk på ski :p Nå er det heller skummelt enn hjelpsomt, da hun fort finner på å løpe ut i veien foran sykkelen og det som verre er (biler). Blir ofte til at hun må ligge i buret i stedet for å være med å gå. Får se positivt på det; mer trening på meg! Er det ett år jeg burde sykla Birken, er det vel i år. Har sjeldent syklet såpass langt og tungt på forhånd før :p 

Dagens toppunkt lå vel på rundt 60 meter, med andre ord ganske så flatt terreng i dag. Strengt tatt ikke noe terreng å snakke om. Overskya med noen solglimt innimellom og minimalt med regn har gjort det til en fin sykkeldag. 


Har lite lyst på godteri om dagen, noe som er uvanlig til meg å være :p Til gjengjeld har jeg hatt lyst på boller konstant. Da jeg kom over en Coop i Talvik ble det derfor en tur innom der. De hadde ikke boller, men de hadde Giflar (sånne små bollesaker med kanel inni) - deg fikk duge. Og det gjorde det. Var diiiigg! :D

Fant et riktig så fint sted å campe rett utenfor Talvik. Litt gjemt fra trafikken og med en elv rett ved, absolutt innafor.

46 km

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar