onsdag 11. juni 2014

10.6 Dalgård til Sørreisa

Har hatt en ordentlig drittnatt i natt, bokstavelig talt.. Har våknet flere ganger og måtte gå på do. Mistenker at det har noe å gjøre med vannet som sto i den ene flaska mi over helga. Mulig det var noen bakterier i vannet som trivdes godt i varmen. Jeg trivdes ikke så godt med dem i kroppen. Menmen, sånt skjer. 

Wilma gikk ved siden av til å begynne med, og syntes det var like kjekt i dag som i går :)


Syklet visst med livet som innsats på deler av veien: 

Kom oss etterhvert til Sørreisa. Kjøpte meg en boks med Cola (som jeg hadde gledet meg til lenge) og satt på en benk og drakk den. Det hjalp ikke noe på magen, men godt å få i seg noe annet enn vann. Da jeg satt der kom det en veldig hyggelig mann, Per, bort og pratet litt. Han hadde lest om oss i avisa til Salangen (de som intervjuet meg på fredag). Gikk en tur på butikken for å handle litt etter det. Resultatet ble noe dårlig, da det er vanskelig å handle mat når man er kvalm. Fikk i det minste med meg nøtter til havregrøten og en pakke salte kjeks :p da jeg kom tilbake til Wilma hadde hun funnet seg godt tilrette - oppå et bord. 


Da jeg skulle til å dra videre kom kona til Per, Elsa, og fant meg. Hun lurte på om jeg ikke ville være hos dem i natt når jeg var dårlig i magen. Det takket jeg gledelig ja til, da teltlivet og mageproblemer er en kjip kombinasjon. 

Å komme til Elsa og Per var i grunn som å komme hjem. Fri tilgang på mat og drikke og dusj og vaskemaskin og alt annet en måtte ønske. Veldig deilig! Og veldig hyggelig selskap 😊 

Ca. 35 km

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar